Witaj Zaloguj się Jesteś nowym klientem Zarejestruj się
sklep@arturo-obuwie.pltel kom. 577 28 28 26 tel stacjonarny. (29) 644-11-20
» Zwroty, wymiany, reklamacje

Chmura tagów

Zwroty, wymiany, reklamacje

Wymiana/Zwrot

Jeśli towar zakupiony w naszym sklepie nie odpowiada Państwa oczekiwaniom można go wymienić bądź zwrócić.  Jedynie co trzeba wykonać to odesłać go na adres podany na paragonie dołączając:

paragon zakupu bądź ksero paragonu w przypadku zakupu więcej niż jednej pary;

formularz reklamacji/ zwrotu/ wymiany;
do ściągnięcia tutaj

W celu szybkiej i sprawnej wymiany obuwia należy niezwłocznie zamówić produkt, który odpowiada Państwa oczekiwaniom, w uwagach wpisując wymiana oraz numer transakcji z odsyłanego towaru.

Uwaga!
Obuwie zwracane nie powinno nosić śladów użytkowania, a pudełko powinno wrócić w stanie nienaruszonym.

Reklamacja

Reklamację należy przysłać na adres:
     B&B Group
inż. Artur Bandarzy
   ul.Oficerska 15,
07-310 Ostrów Mazowiecka,

Zwroty produktów

Jeśli chcesz zwrócić produkt, masz na to aż 14 dni od daty otrzymania produktu . Nie musisz podawać powodu. Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu i odeślesz do nas paczkę. Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

dołączając paragon oraz formularz reklamacji/zwrotu/wymiany: do ściągnięcia tutaj

Pamiętaj:

Obuwie odesłane do reklamacji powinno być czyste i suche.
O rozpatrzeniu reklamacji powiadomimy Cię w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Pozytywnie rozpatrzona reklamacja w pierwszej kolejności jest naprawiana bądź wymieniana na nową parę.
Jeżeli naprawa lub wymiana nie będą możliwe wartość reklamowanych towarów zostanie zwrócona przelewem bankowym na wskazane, przez Kupującego, konto w ciągu 14 dni roboczych.





 
Płatności elektroniczne
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl